Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"Floralife introduceert campagne "Cut time instead of flowers"

Floralife heeft een nieuwe video geïntroduceerd genaamd "You can cut time...instead of flowers." De video is onderdeel van een campagne die de effectiviteit van de Express technologie voor transport en opslag uitlicht. Deze technologie zorgt ervoor dat snijbloemen op transport gevoed en gehydrateerd blijven zonder dat de stelen bijgesneden hoeven worden.



“Tijd is kostbaar en daarom zoeken we altijd manieren om tijd te besparen zonder in te leveren op kwaliteit," vertelt Sharon Mikulinski, marketing manager bij Floralife. “De Floralife Express technologie kunnen snijden in tijd in plaats van bloemen."

Voor meer informatie:
Floralife
[email protected]
www.floralife.eu
Publicatiedatum: