Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
iBulb wil vraag naar herfstbollen bevorderen
Het is gemakkelijk om mensen ervan te overtuigen bollen te planten wanneer de eerste narcissen hun kop uit de grond steken, maar mensen vergeten vaak dat ze daartoe eigenlijk al in de herfst de grond in moeten. Om dit bij de consument tussen de oren te krijgen, bedacht Garden Media Group in opdracht van iBulb de slogan "Fall ... in Love with Spring Bulbs".
Anne Verdoes, marketingcoördinator bij iBulb.com: "We moesten nieuwe en bestaande tuinders erop wijzen dat, om prachtige lentebloemen te krijgen, het nu tijd is om met het planten van herfstbollen te beginnen. We wilden ervoor zorgen dat de liefde voor bollen blijft groeien."
Volgens Verdoes voldeed het creatieve voorstel van Garden Media hier precies aan. De door hen bedachte pr- en sociale media campagne “kwam overeen met onze kernwaarden en gaf ons het vertrouwen dat onze doelen zouden worden bereikt."
De campagne gebruikt een woordspeling gebaseerd op het Engels woord voor herfst met als doel het planten van herfstbollen net zo gewoon te maken als het vallen van de bladeren. Garden Media creëerde een vergelijkbare campagne voor Costa Farms. Het 'O2 for You' bevordert al meer dan 10 jaar het imago van huisplanten. Verdoes werd door een van de Amerikaanse leden over Garden Media getipt.