De bloemist helpen de 'millennials' te bereiken
Wat maakt Millennials’ apart?
Millennials vormen de doelgroep van de toekomst. Deze jonge mensen hebben de recente nieuwste technische en sociale ontwikkelingen maximaal omarmd. Hoe sluit je daar als bloemist maximaal bij aan. Volgens The Flower Lab is het belangrijk rekening te houden met enkele bijzondere eigenschappen van deze doelgroep. “Ze zijn slim, visueel ingesteld, interactief en bewuste realisten. Het is op zichzelf vrij eenvoudig om deze vier zaken in je winkel en bedrijfsvoering terug te laten komen. Samen met bloemistenorganisatie FdF hebben wij een tentoonstelling gemaakt met praktische tips”, zegt Susanne Nijssen, marketeer van Florismart. The FlowerLab op Fleuramour wordt mede mogelijk gemaakt door Chrysal, Dillewijn Zwapak, Florist2Florist, Oasis en Princess Roses.
Bloemisten vertalen nieuwe trends
Op Fleuramour tonen vier gerenommeerde bloemisten u hun visie op de toekomst: Stefan van Berlo (Bloem-Illusie, Zwijndrecht), Kevin Lennertz (LK Floral Service, Heers), Chantal Post (Vielsalm) en Dirk de Goede (De Goede Bloemen, Brasschaat).
Deze bloemisten zullen – onder meer – de bloemen gebruiken van Van der Geest Calla, Middendorp Anthurium, De Bloemendens, Kwekerij van Uystel, Queen (Denemarken), Arend Roses en De Landscheiding. Ook Plant World en Bouquet Tales doen mee. De trends die de bloemisten neerzetten zijn: Bohemian Chic, Winter Cocooning en Mystery Forest.
Voor meer informatie:
The Flower Lab
Hans van Dalen
Marketing manager
M: +31 629 500 680
E: [email protected]
www.florismart.com