Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FloraHolland verstrekt informatie over eindklant met Consumententool

Wat zijn de voorkeuren van consumenten? En op welke prikkels reageert men om bloemen en planten te kopen? Belangrijke informatie, die kwekers en diens klanten helpt om producten nog beter onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. FloraHolland heeft daartoe in samenwerking met de VGB en Bloemenbureau Holland de Consumententool ontwikkelt, een tool waarmee deze informatie op elk moment is op te vragen.



In het kader van de strategie FloraHolland 2020 richt het programma Consumer zich op het stimuleren van de (Europese) consumentenvraag naar bloemen en planten. FloraHolland investeert zelf en waar mogelijk ook samen met andere partijen in onderzoek en kennis, zoals in dit geval met VGB en BBH.

Het consumenten segmentatieonderzoek geeft u inzicht in de consumentensegmenten en hun houding en aankoop gedrag inzake bloemen en kamerplanten. Dit is uitgezocht in acht afzetlanden waaronder Nederland, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Rusland, Zweden, en Italiƫ.

De Consumententool helpt u:
  • De consument nog beter begrijpen
  • De doelgroep van uw producten gerichter bereiken met promoties, assortiment samenstelling en nieuwe product concepten
  • Gericht marketing in te zetten gericht op uw doelgroep
  • Inzicht te krijgen in leefstijl en voorkeuren van uw doelgroep
Klik hier voor meer informatie over de Consumententool
Publicatiedatum: