Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Celosia-vak bijeen op de veiling

Op initiatief van Evanthia en RoyalFloraHolland kwamen de verschillende schakels uit de Celosia-keten afgelopen dinsdag 31 januari bijeen bij RFH in Naaldwijk.


Fiona Koning, Manon Poot en Louis Kester

De Meet & Greet Celosia werd afgetrapt door Manon Poot (Product Manager Snijbloemen, Royal FloraHolland) die met een uitgebreid productmarktbeeld inzicht gaf in de wereld van Celosia. Daarna sprak Louis Kester (Commercieel Directeur, Evanthia) over assortiments-ontwikkeling en marketing. Sinds 2022 verzorgt Evanthia exclusief de wereldwijde distributie voor veredelingsbedrijf Stadsland, dat bekend staat om onderscheidende specialties en series als Turbo en Unlimited. Vanuit Stadsland vertelde Fiona Koning (Veredelaar, Stadsland) over de samenwerking met Evanthia en bracht 6 opvallende nieuwkomers onder de aandacht. Het formele deel van de ochtend werd afgesloten door Roy van der Voort (Shop Manager, OZ Hami) met een presentatie van aandachtspunten vanuit de handel.

Crazy about Celosia
Een opvallende nieuwe ontwikkeling, die gepresenteerd werd door Louis Kester, was Crazy about Celosia. Met deze nieuwe vrolijke promotiecampagne, ontwikkeld in samenwerking met StudioBlauw, wordt de Celosia gepresenteerd als retro-trendy, uitgesproken, opvallend en een beetje gekkig. Doel is om het bijzondere, brede assortiment van Celosia te laten zien, om de handel kennis te laten maken met de kwekers die de variëteiten vol passie telen én om inspiratie en extra informatie te geven over deze bijzondere productgroep. De promotiecampagne kende afgelopen seizoen al een soft-launch met de eerste fustkragen die in gebruik zijn genomen door diverse kwekers. Dit voorjaar zal de Crazy about Celosia website live gaan en zal de campagne het nieuwe seizoen inluiden.

Voor meer informatie:
Evanthia
sales@evanthia.nl 
www.evanthia.nl 

Publicatiedatum: