Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

DFG verlengt overeenkomst met Floridata

Onlangs ondertekenden Harry Brockhoff, CFO van Dutch Flower Group (DFG) en Wesley van den Berg, manager van Floridata, een overeenkomst voor verlenging van de samenwerking tussen beide organisaties.


Marcel Zandvliet (Director Marketing & CSR van DFG), Harry Brockhoff (CFO van DFG), Wesley van den Berg (manager van Floridata) en Madelon Voordouw (business analist Floridata) bij de verlenging van de overeenkomst.

“Na het opheffen van het HBAG in 2014 zijn we met andere ketenpartners de fundamenten gaan leggen voor Floridata. De driver hierbij was het behouden van het inzicht in de verschillende markten vanuit een collectief sectorbelang”, aldus Harry Brockhoff. “Sinds de start ervaren wij Floridata als een solide, betrouwbare partner voor handelspartijen in Nederland."

De door Floridata verzamelde data vertegenwoordig nu ruime 80% van de exportwaarde. Naar eigen zeggen blijft men streven naar een dekking van 100%.

bron: DFG

Publicatiedatum: