Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
31 oktober 2019 concreet verbeterplan geëist

Gebruikers stellen ultimatum aan Container Centralen

Kwekers, kopers en vervoerders ondervinden de laatste tijd veel operationele problemen met de kwaliteit van CC-containers. Royal FloraHolland praat daarover op reguliere basis met Container Centralen en heeft in een gesprek op 1 oktober een oplossing geëist voor de problemen.

Concreet zijn er problemen met kapotte platen, instroom van illegale platen, valse slotjes en het afbreken van slotjes. Royal FloraHolland vindt dat Container Centralen (CC), de beheerder van de pool, onvoldoende haar verantwoordelijkheid neemt om te zorgen voor een kwalitatief goed product.

Yme Pasma (COO Royal FloraHolland): “De maat is vol. Alle ketenpartijen zijn extra kosten aan het maken voor controles op kwaliteit en echtheid. Dat is niet nodig als CC haar rol als poolmanager beter oppakt.”

Aan de directie van CC is een ultimatum gesteld. CC moet uiterlijk 31 oktober 2019 met een concreet verbeterplan komen.

Publicatiedatum: