Royal Brinkman introduceert service- en onderhoudstool
De Service Engine werkt als applicatie op de mobiele telefoon, maar ook als website op de computer. Middels een inventarisatie van de objecten op het tuinbouwbedrijf ontstaat een overzicht van de apparaten en installaties die onderhoud en service verlangen. Aan alle objecten worden de juiste service- en onderhoudstaken en keuringen gekoppeld zodat een duidelijk overzicht van alle service- en onderhoudstaken ontstaat.
Gerberakweker Richard Mooyman, gebruiker van de Service Engine
Via de Service Engine worden (spoed)taken en keuringen toegewezen aan medewerkers, die op hun mobiele telefoon hierover een pushbericht ontvangen. Op deze manier worden taken niet vergeten en kunnen na afloop worden afgevinkt in de takenlijst. Stef de Jong, productspecialist & accountmanager Digital Tools van Royal Brinkman: “Sommige apparaten verlangen eens per maand een smeerbeurt, andere apparaten hoeven maar 1 keer per jaar te worden gekeurd. Zo biedt de Service Engine bedrijfszekerheid voor de gebruiker. Keuringen en onderhoud worden niet vergeten en alle betrokkenen op de kwekerij hebben een duidelijk overzicht van de objecten en bijbehorende taken.”
Voor meer informatie:
Royal Brinkman
Woutersweg 10
2691 PR 'S-Gravenzande
t: +31 (174) 44 61 00
f: +31 (174) 44 61 50
info@royalbrinkman.nl
www.royalbrinkman.nl