Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Microflor

Nieuwe online uitstraling zet 100 plantenvariëteiten in de verf

Plantenveredelingsspecialist Microflor uit Lochristi heeft een nieuwe website gelanceerd. Met de integratie van een blog, nieuwsbrief en sociale media zet het veredelingsbedrijf van de Floré Groep zo de stap naar dynamische en interactieve marketing. Doel is om meer en beter online te communiceren met klanten – professionele telers in heel Europa – en tegelijk het imago als technologische vernieuwer kracht bij te zetten.

Als expert in veredeling, vermeerdering en acclimatisatie van gloxinia’s, helleborussen en vooral orchideeën behoort Microflor tot de wereldtop van de jongplantbedrijven. De nieuwe site zet dan ook meer dan 100 plantenvariëteiten sterk in de verf – in woord en beeld.

Blijven innoveren, online en on-site
Tegelijk koos het bedrijf ook voor een nieuwe marketingaanpak. Geïntegreerd met de nieuwe site zijn Twitter en LinkedIn, kanalen die Microflor de komende jaren nog dieper wil aanboren. Daarnaast dient de nieuwe blog als centraal contentplatform, met een mix van Microflor-nieuws, events, inspirerende klantencases en waardevolle technologische inzichten. De nieuwsbrief, tot slot, laat klanten, prospect en andere geïnteresseerden toe om op de hoogte te blijven van relevante info.

Volgens algemeen directeur Febe Floré past het nieuwe platform binnen de ambities van Microflor: “Het gaat ons niet louter om het overbrengen van een modern imago. We willen eerder bewijzen dat technologische vooruitgang een zaak is van ál onze bedrijfsgelederen: van onze serres in Lochristi tot en met het digitale luik van onze onderneming.”

De nieuwe site van Microflor staat online sinds vrijdag 30 juni: www.microflor.com

Voor meer informatie:
Microflor
Bavo Matthys
T: +3293268284
M: +32494537895
E: Bavo.Matthys@microflor.com

Publicatiedatum: