Nieuwe online uitstraling zet 100 plantenvariëteiten in de verf
Als expert in veredeling, vermeerdering en acclimatisatie van gloxinia’s, helleborussen en vooral orchideeën behoort Microflor tot de wereldtop van de jongplantbedrijven. De nieuwe site zet dan ook meer dan 100 plantenvariëteiten sterk in de verf – in woord en beeld.
Blijven innoveren, online en on-site
Tegelijk koos het bedrijf ook voor een nieuwe marketingaanpak. Geïntegreerd met de nieuwe site zijn Twitter en LinkedIn, kanalen die Microflor de komende jaren nog dieper wil aanboren. Daarnaast dient de nieuwe blog als centraal contentplatform, met een mix van Microflor-nieuws, events, inspirerende klantencases en waardevolle technologische inzichten. De nieuwsbrief, tot slot, laat klanten, prospect en andere geïnteresseerden toe om op de hoogte te blijven van relevante info.
Volgens algemeen directeur Febe Floré past het nieuwe platform binnen de ambities van Microflor: “Het gaat ons niet louter om het overbrengen van een modern imago. We willen eerder bewijzen dat technologische vooruitgang een zaak is van ál onze bedrijfsgelederen: van onze serres in Lochristi tot en met het digitale luik van onze onderneming.”
De nieuwe site van Microflor staat online sinds vrijdag 30 juni: www.microflor.com
Voor meer informatie:
Microflor
Bavo Matthys
T: +3293268284
M: +32494537895
E: [email protected]