Vernieuwde website legt nadruk op kennisdeling
Op de vernieuwde website is de vindbaarheid van de verschillende rassen sterk verbeterd. Ook worden alle introducties separaat en overzichtelijk gepresenteerd onder het kopje ‘noviteiten’. Daarnaast krijgen klanten de mogelijkheid een eigen assortiment samen te stellen in de speciale ‘klanten-inlog’. Een handig digitaal overzicht dat de kweker helpt om nog efficiënter keuzes te maken in zijn assortiment.
Presenteren onderzoeksresultaten
De site weerspiegelt de ambities van het bedrijf voor de toekomst, maar is volgens directeur Ronald van Geest ook een project dat nooit klaar is. “We blijven ervoor zorgen dat de site continu een up-to-date overzicht geeft van alle rassen, inclusief de nieuwe rassen. Tevens vinden we het belangrijk dat we ook via dit kanaal de markt informeren over nieuwe ontwikkelingen en onderzoeksresultaten die van groot belang zijn voor kwekers.” Floricultura vindt het belangrijk haar rol en bijdrage op het gebied van veredeling en vermeerdering te benadrukken. “Met de vernieuwde website, die net even klantvriendelijker is, geven we de volgende invulling aan onze pay-off ‘Breeding your success’”, aldus Van Geest.
Voor meer informatie:
Floricultura
Cieweg 13
1969 MS Heemskerk
T: + 31 (0) 251-203060
F: + 31 (0) 251-203061
E: [email protected]
www.floricultura.com