Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Claudia Broch

Anthuriumcollectief presenteert eigen ambassadeur

Ter bevordering van het merkbeeld van de Anthurium in 2016 hebben de kwekers en veredelaars van de pot- en snijanthurium alle promotieactiviteiten gebundeld. Hieruit is de allereerste productambassadeur in sierteelt ontstaan: Claudia Broch (27) vervult deze rol vanaf heden voor de Stichting Promotie Anthurium.

Primeur
Nooit eerder is in de sierteeltsector een ambassadeur aangesteld die de vertegenwoordiging van een productgroep op zich neemt. Het Anthuriumcollectief is trots op deze primeur. “We zijn blij dat we in de persoon van Claudia Broch een enthousiaste en gedreven ambassadeur hebben gevonden die zich fulltime richt op de promotie van zowel pot- als snijanthurium. Zij is letterlijk en figuurlijk het gezicht van de productgroep”, aldus Mattijs Bodegom, voorzitter Stichting Promotie Anthurium.



Claudia Broch (27) groeide op in het Westland, volgde de studie Communication Sciences en heeft onder meer voor ICI PARIS XL gewerkt.

Het eerste grote project van de nieuwe Anthuriumambassadeur is een actie voor de Hartstichting. In de maand september worden Anthuriums met een speciaal hartvormig label verkocht, om geld in te zamelen voor de stichting. Broch: “Ik ben druk bezig met de coördinatie richting de detailhandel en het opzetten van promotieactiviteiten. Omdat we van 1 t/m 30 september symbool staan voor de Hartstichting zal de Anthurium veel zichtbaar zijn om aandacht te genereren voor dit goede doel”.

Een tweede Anthuriumproject is de samenwerking met Bouquet Tales. Het nieuwe initiatief gaat op zoek gaat naar ‘vernieuwers’ onder de Europese bloemisten. Elk kwartaal wordt er een magazine uitgegeven om bloemisten te inspireren tot verrassende boeketten.

“De huidige projecten zijn prachtige partnerships en ik heb er zin in om de veelzijdige Anthurium te promoten. Eigenlijk hoort in elk interieur een Anthurium,” aldus Broch.

Publicatiedatum: