Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage: record aantal bezoekers op FHTF 2015

Tholen - Met 15.000 bezoekers is de Flora Holland Trade Fair 2015 drukker bezocht dan elke voorgaande editie. Ruim 750 bedrijven presenteerden er hun noviteiten, nieuwe concepten en/of diensten, en dat in de meeste mooie en opvallende stand. Op de beurs, die van oorsprong speciaal bedoeld is om de bij FloraHolland aangesloten kwekers een podium te bieden, zijn de afgelopen jaren steeds meer veredelaars en andere toeleveranciers aangeschoven.

Klik hier voor de uitgebreide fotoreportage


Van linksboven, mee met de klok: Lyana Odinokaja, Henkjan van Essen en Jasja van Winkel van Dillewijn Zwapak; Erik Noordam, Han Opstal, Richard van Spronsen en Arjan Spaans van Van Iperen; Kees WaquƩ van Desch Plantpak met het nieuwe 'Hot & Spicy' concept; en Marco Stolze van MS Sales

Flink lopen
Standhouders waren overwegend positief, alhoewel enkelen zich afvroegen of het misschien niet een beetje te groot geworden is. Zelfs al komt men drie dagen dan nog is het praktisch onmogelijk alles te zien. Ter illustratie van de omvang: wilde men van de ene uiterste hoek naar de andere, dan legde men ongeveer 1 kilometer af.


Van linksboven mee met de klok: Cees Hoekstra, Lodewijk Hoekstra en Peter van der Pol, bij de lancering van 24/7 Green; Johan Heemskerk van Beekenkamp; Robert-Jan Kolster en Wouter den Hollander van Kolster en Peter van der Pol van Schoneveld Breeding.

Naast de vele opvallende stands waren er tal van noviteiten te bewonderen en presentaties bij te wonen in het FloraHolland House. Verschillende sprekers gingen in op trends in marketing, hoe groen bij de consument te brengen, het nieuwe 24/7 Green tv-kanaal werd er gelanceerd, de Hilleraad presenteerde er zichzelf en in zijn algemeenheid bleef het een doorlopend drukke ontmoetingsplek voor standhouders en bezoekers.

Klik hier voor de uitgebreide fotoreportage


Van linksboven, mee met de klok: Chris Biesheuvel, Nico Kiep, Arthur Zwinkels en Albert Kiep, hier samen in de stand van de Quality Flower Group; Henk van den Berg van Summerflowers; Carolien Klein en Marga Janus van Varinova en Daniel en Suzanne van Marjoland.