Nieuwe huisstijl voor KP Holland
Tijdens een spectaculaire show door de bekende illusionist Robert de Vries werd de vrachtwagen van de bekende bloeiende kamerplantenkweker gebruikt om de nieuwe huisstijl te onthullen.
Na ruim 25 jaar in het geel/blauw in de sierteeltsector herkenbaar te zijn geweest, was het volgens de directie tijd voor een opfrisbeurt van de uitstraling van het bedrijf. Vooral ook omdat veredeling een belangrijke kerntaak binnen het bedrijf is geworden.
"KP Holland blijft zich de komende jaren inzetten op zowel het produceren van bloeiende planten als het ontwikkelen van nieuwe rassen. Deze twee bedrijfsactiviteiten zijn voor onze klanten een belangrijke meerwaarde en daarom willen we dit duidelijker terug laten komen in al onze uitingen", aldus Aad van der Knaap, algemeen directeur. "Om die reden is gekozen voor de hantering van 1 basislogo in 3 verschillende kleuren, om de corporate-, breeding- en growingbedrijfsactiviteiten apart uit te lichten."
Blauw-geel-groen wordt aqua-roze-lime
In de activiteiten die met breeding te maken hebben, zoals de Flower Trials, komt vooral de groene kleur terug. De uitingen voor de bloeiende planten hebben altijd een roze accent, en alles wat vanuit KP Holland algemeen wordt gecommuniceerd zal vanaf nu aquablauw zijn.
Flower Trials
De nieuwe huisstijl is de dag voor de Flower Trials geïntroduceerd, zodat alle Flower Trials bezoekers direct kennis kunnen maken met het nieuwe logo. Het bedrijf nodigt geïnteresseerden uit op locatie Hoge Noordweg 29b in Naaldwijk om de nieuwe rassen te beoordelen en de nieuwe huisstijl te bewonderen.
Voor meer informatie:
KP Holland
Lange Broekweg 84
2671 DW Naaldwijk
T: 0174-623666
E: info@kpholland.nl
www.kpholland.nl