De website is ontworpen met één doel: klanten beter ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden. De website heeft een fris ontwerp, nieuwe functionaliteiten, uitgebreide productinformatie en naadloze integratie met de bestaande service.
De nieuwe website brengt alles samen op één plek:
- Totaal assortiment: De klant krijgt met een klik inzicht in het volledige assortiment. Producten kunnen eenvoudig worden gefilterd op eigenschappen, en de klant kan zich laten inspireren door de prachtige productfoto's.
- Uitgebreide informatie: Voor meer details, biedt de uitgebreide productinformatie alle benodigde gegevens om een keuze te maken.
- Actuele beschikbaarheid: De klant heeft altijd inzicht in de actuele beschikbaarheid van het gehele assortiment, waardoor eenvoudig besteld kan worden, zonder het risico iets mis te lopen.
- Altijd toegang: Via de website is er 24/7 de mogelijkheid om bestellingen te plaatsen of te wijzigen, evenals om facturen, bestelgeschiedenis, openstaande acties in te zien.
- Mobiel bestellen: Zelfs zonder toegang tot een computer kan de klant producten bekijken en eenvoudig bestellen via de telefoon. Ideaal voor bijvoorbeeld surplus aankopen.
De website werkt naadloos samen met My Florensis, waar klanten nog steeds terecht kunnen voor hun bestelgeschiedenis, openstaande acties en andere belangrijke informatie. Deze combinatie biedt een totaalservice. Uiteraard blijven het team van salesvertegenwoordigers en de betrokken customer servicemedewerkers klaarstaan om klanten te ondersteunen en te adviseren.
Voor meer informatie:
Florensis
+31 78 623 3200
[email protected]
www.florensis.com/nl