Coloured by Gerbera lanceert nieuwe Novelty campagne

Gerberatelers shinen langs de A4

Nederlandse gerberatelers laten van zich horen middels een internationale campagne gericht op bloemist en consument. De telers gaan dit jaar letterlijk achter hun nieuwe soorten staan. Zij zijn namelijk het gezicht van de noviteitencampagne en tonen hun trots. Ieder jaar in september introduceert Coloured by Gerbera alle nieuwe soorten die er te vinden zijn bij Nederlandse telers. Dit jaar wordt het assortiment met maar liefst 90 gerbera’s uitgebreid. 


Klik hier om de foto te vergroten

De gerbera verrast altijd
Ook dit jaar weten de veredelaars weer te verrassen met unieke vormen en kleuren. De veredeling van een nieuwe gerberasoort kost gemiddeld drie jaar ontwikkeling. Een proces van trial and error om zo tot de best mogelijke gerbera te komen. Nu is het aan de telers om deze nieuwe soorten in de markt te brengen. Samen dragen zij de gerberacampagne en introduceren zij trots het nieuwe assortiment. 

Stralend langs de A4 
Vanaf maandag 14 september tot en met 20 september zie je de telers van Coloured by Gerbera stralen langs de A4 bij Leiden, richting Den Haag. De gerbera verrast altijd, dat is dan ook wat zij met deze campagne uitstralen richting bloemist en consument.

Collectief staat samen sterk
Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerberatelers en -veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promotie zetten zij de gerbera internationaal op de kaart. De campagne ligt in handen van creative agency Vandeez in Nootdorp. 

Klik hier voor meer informatie over de Novelty campagne.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BPnieuws.nl 2020

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven