Gewapend met een tray vol exclusieve variëteiten van de Cyclamen Exclusive en een goedgevulde verrassingstas, bezoekt het salesteam van Kwekerij Bergcamp deze week klanten en relaties in de sierteeltsector.
© Kwekerij Bergcamp
Van links naar rechts: Walter van den Berg, Tamara van den Berg en Sander Burger
Dit jaar kiest Bergcamp bewust voor een persoonlijke aanpak. "In plaats van aanwezig te zijn met een stand op de Trade Fair, gaan we dit keer zelf op pad," vertelt Walter van den Berg van Kwekerij Bergcamp. "We vinden het waardevol om onze klanten persoonlijk te ontmoeten, het gesprek aan te gaan en te horen wat er speelt. Dat directe contact geeft ons energie en inspiratie."
© Kwekerij Bergcamp
Met de Exclusive Tour wil Bergcamp relaties bedanken voor hun betrokkenheid en tegelijk de aandacht vestigen op de samenwerking, het vakmanschap en de mogelijkheden van Cyclamen Exclusive.
"We willen de consument verleiden met bijzondere planten die emotie oproepen," aldus Walter van den Berg. "De Cyclamen Exclusive is daar een prachtig voorbeeld van: een product dat luxe, kwaliteit en sfeer uitstraalt. In een aantal van onze verrassingstassen zit zelfs een gouden diamant verstopt. Wie deze vindt, wordt beloond met een Valk Exclusief Arrangement: een luxe verblijf als dank voor hun enthousiasme. Die verrassing symboliseert precies wat we met onze cyclamen willen bereiken: verrassen, inspireren en verleiden."
© Kwekerij Bergcamp
Twee jaar geleden introduceerde Bergcamp de Cyclamen Exclusive – een merk dat staat voor cyclamen met unieke kleuren, bijzondere vormen en soms zelfs een verfijnde geur. Alle variëteiten kenmerken zich door hun compacte groei en hoge kwaliteit. "In de afgelopen twee jaar hebben we gemerkt dat de waardering voor deze exclusieve planten sterk is gegroeid, en dat Cyclamen Exclusive inmiddels breed wordt herkend en gewaardeerd in de markt."
Voor meer informatie:
Kwekerij Bergcamp
[email protected]
www.bergcamp.nl