Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Zentoo, Kwekerij Wouters en Buijnink Internacional trotse winnaars Dutch Flower Awards 2022

Jan van Dam, CEO van Dutch Flower Group (DFG), maakte tijdens de Trade Fair in Aalsmeer op de DFG stand de winnaars van de 20e editie van de Dutch Flower Awards 2022 bekend. Het centrale thema was dit jaar “Customer Driven”. Turbulente tijden onderstrepen het belang van een waardevol partnership des te meer en met dit gebaar laat DFG haar waardering voor haar kwekers blijken.

Dutch Flower Awards 2022
De onderscheidingen werden uitgereikt in de categorieën Snijbloemen, Planten en Buitenlandse Leverancier. Zentoo is uitgeroepen tot winnaar in de categorie Snijbloemen. In de categorie Planten ging de onderscheiding naar Kwekerij Wouters. En Buijnink Internacional, gevestigd in Portugal, is uitgeroepen tot winnaar in de categorie Buitenlandse Leverancier.

Preferred Partner Recognition
Na de uitreiking van de Awards werd Axians verrast met de toekenning van de Preferred Partner Recognition. Axians werkt al jarenlang met de Dutch Flower Group bedrijven samen, onder andere voor de ERP-systemen van de retail beleverende bedrijven.

Verwachtingen 2022 en komend jaar
Voor 2022 verwacht Dutch Flower Group een omzet in lijn met het afgelopen jaar. Jan van Dam gaf in zijn speech aan dat ‘Customer Driven, het thema van de Dutch Flower Awards dit jaar, een belangrijk speerpunt is en de komende jaren blijft. DFG ziet grote uitdagingen binnen de keten op het gebied van kostenverhogingen door energie, materialen (door stijgende grondstofprijzen), logistiek en beschikbaarheid van bloemen en planten. Jan van Dam: “DFG ziet nog veel kansen voor groei bij haar klanten, door nog consumentgerichter te ontwikkelen en te blijven innoveren, samen met onze kwekers en partners.”

bron: DFG

Publicatiedatum: