Flynth heeft een nieuw logo. Dit werd afgelopen vrijdag met een spetterende led-lichtshow én animatie onthuld tijdens het Flynth Festival met alle medewerkers. Op maandag 3 oktober werd het logo vernieuwd in alle communicatie-uitingen en applicaties van Flynth.
De kenmerkende blauwe kleur in de merkstijl van Flynth is verfrist. Bij het logo zijn de zware hoofdletters van vroegere statuur, vervangen door elegante en herkenbare letters voor Flynth op een manier die kwaliteit uitstraalt. Het oude onderschrift 'adviseurs en accountants' komt niet meer terug in het logo zodat de naam Flynth maximale aandacht en impact krijgt.
Voorzitter van de raad van bestuur Bas Hidding: “Het nieuwe logo markeert de visie op de toekomst van Flynth. Het benadrukt ook de integratie van Acconavm en Astrium. Het nieuwe logo is het symbool voor Flynth als een kwalitatieve, betrokken en inspirerende organisatie voor al haar klanten en medewerkers.”
Vanaf vandaag start ook de rebranding van Accon avm naar Flynth en zal het nieuwe Flynth logo op al onze locaties zichtbaar worden.
Bron: Flynth