Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Marjoland Experience: "Juist nu verbinding zoeken met klanten"

Op woensdag 7 september was de vierde editie van de Marjoland Experience. Bloemeninkopers en -verkopers werden bij rozenkwekerij Marjoland hartelijk ontvangen met een rondleiding door het bedrijf waarbij zij onderweg de verschillende Marjolandspecialisten tegen kwamen die iets vertelden over hun bijdrage aan het maken van de mooiste bossen rozen.

Met de huidige uitdagingen binnen de sierteeltsector vindt Marjoland het extra belangrijk om de verbinding te zoeken met haar klanten. De Marjoland Experience eindigde met een presentatie van filosoof en cabaretier Paul Smit waarna de middag werd afgesloten met een borrel in de gezellige binnentuin van het bedrijf.



Voor meer informatie:
Marjoland
www.marjoland.com 

Publicatiedatum: