Marjoland Experience: "Juist nu verbinding zoeken met klanten"

Op woensdag 7 september was de vierde editie van de Marjoland Experience. Bloemeninkopers en -verkopers werden bij rozenkwekerij Marjoland hartelijk ontvangen met een rondleiding door het bedrijf waarbij zij onderweg de verschillende Marjolandspecialisten tegen kwamen die iets vertelden over hun bijdrage aan het maken van de mooiste bossen rozen.

Met de huidige uitdagingen binnen de sierteeltsector vindt Marjoland het extra belangrijk om de verbinding te zoeken met haar klanten. De Marjoland Experience eindigde met een presentatie van filosoof en cabaretier Paul Smit waarna de middag werd afgesloten met een borrel in de gezellige binnentuin van het bedrijf.



Voor meer informatie:
Marjoland
www.marjoland.com 


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven