Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eerste editie 'receptenboek' voor bloemen online

De eerste editie van The Secret Garden Magazine is online gekomen. Hiermee heeft de sierteeltsector voortaan zijn eigen exclusieve ‘Allerhande’ met bloemen, planten en decoratie. The Secret Garden Magazine verschijnt alleen digitaal en is gericht op de nationale en internationale afzetmarkt. Interactieve functies dragen eraan bij dat The Secret Garden Magazine nog heel veel meer te bieden heeft dan alleen mooie plaatjes kijken, aldus de makers van 2Dezign. 

The Secret Garden is volgens hen 'in meerdere opzichten uniek', onder andere met een ketenbreed bereik in de hele sierteeltsector wereldwijd. Bloemen, planten en decoratie worden hierin samengebracht in kleurrijke settingen wat zich uit in inspiratievol beeldmateriaal van populair seizoenproducten, noviteiten en trends. Laten zien wat je ermee kunt en dan niet alleen met toepassingen in de vaas of pot, maar ook als eyecatchers in interieurs, is de insteek.

Meer dan mooie plaatjes kijken
Interactieve functies zorgen ervoor dat sfeervolle inspiratiebeelden met de verhalen erachter en actuele informatie tot leven worden gebracht via YouTube-filmpjes die in de pagina’s zijn gemonteerd. Met slechts een vingertip worden deze eenvoudig geactiveerd. "In de bloemen- en plantenwereld een volstrekt nieuw concept dat van het lezen van The Secret Garden Magazine op uw laptop of telefoon een ware 3D-beleving maakt", stellen de makers. "Anderzijds is het interactieve aspect minstens zo interessant als u naar activatie mogelijkheden en aankopen kijkt. Koppelingen die direct vanuit het magazine soepel naar een webshop van een kweker of handelaar leiden verkorten de lijnen nog verder."

Bekijk hier magazine hier. 

 

Voor meer informatie:
2Dezign
info@2dezign.nl
www.2dezign.nl

 

Publicatiedatum: