Telers snijanjers achter promotieplannen

De telers van Snijanjers, leden van Royal FloraHolland, hebben op 30 juni jl. met meerderheid ingestemd met het nieuwe Anjer campagneplan 2021-2023.

87% van de uitgebrachte stemmen is voor het vervolg van de Anjer-promotie en de daarbij verplichte heffing voor alle Royal FloraHolland aanvoerders van Snijanjer.

Foto: Anjer-productbijeenkomst vlnr: Jill Berens (PSP projectleider), Margot den Dulk (product manager) en Johan Buis (voorzitter FPC Anjer)

Promotieplan 2021-2023
Tijdens de online FloraHolland Productcommissie (FPC) Anjer productbijeenkomst werd de Promotiecampagne Anjer 'Trendy Dianthus' 2021-2023 toegelicht. De lid-Snijanjer telers stemden per email vanaf 28 juni tot 1 juli 2021.

De promotiecommissie van snijanjer telers heeft onder begeleiding van Royal FloraHolland een plan op hoofdlijnen ontwikkeld. Met akkoord van FPC Anjer is het promotieplan 2021-2023 voorgedragen voor stemming.

Productspecifieke promotieregeling (PSP)
64% van de totale ledenomzet van de Snijanjer lidaanvoerders heeft voor het promotieplan Trendy Dianthus' campagne 2021-2023 gestemd. Via deze promotieregeling dragen alle aanvoerders (leden en niet-leden van Royal FloraHolland) dragen bij aan de promotie van Snijanjer. De promotieheffing van 0,08% over de Snijanjer omzet wordt vanaf 2021 aan het eind van ieder kwartaal geïnd. De looptijd eindigt op 31-12-2023.

De promotiecommissie Anjer gaat de komende tijd gezamenlijk aan de slag om het vervolg van de campagne de komende jaren uit te voeren.

Bron: Royal FloraHollland


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Twitter Rss

© BPnieuws.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven