Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FlowerForce introduceert nieuwe huisstijl

Eind november heeft FlowerForce een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. Ook zijn de webshop en website vernieuwd, én hebben de medewerkers nieuwe bedrijfskleding gekregen.

De directie van FlowerForce toont met (v.l.n.r.) Kjell Duyvestijn, Gerben van Marrewijk en Sander van Veldhoven

“FlowerForce wil zijn klanten actief krachtig ontzorgen. Digitaal via de vernieuwde moderne webshop, persoonlijk door 24/7 bereikbare service te bieden, inhoudelijk door kennis en ervaring in de bloemen- en plantenbranche te delen en uitvoerend door efficiënte en duurzame logistieke diensten te leveren.”

Voor meer informatie:
FlowerForce
www.flowerforce.nl

Publicatiedatum: