Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Bart Sosef, Biobest Nederland

"Aardverschuiving in de sierteeltketen"

Is het uiteindelijk echt alleen de kostprijs of zijn er toch ook andere zaken die een klant kunnen doen besluiten van leverancier te wisselen? Of "hoe bewijs je als verkoper dat jouw product een meerwaarde heeft die verder gaat dan het prijskaartje?" Op LinkedIn doet Bart Sosef, directeur bij Biobest Nederland, een poging het nieuws over de beƫindiging van het leveringscontract met DFG door Tesco - een contract dat al 30 jaar liep en naar verluidt zo'n 100 miljoen bedroeg - van wat extra duiding te voorzien.

Klik hier voor het artikel.

Publicatiedatum: