Gloednieuwe huisstijl en logo voor 10-jarig JBB Pack
Met de lancering van de nieuwe huisstijl komt het woord ‘Pack’ te vervallen; het is voortaan alleen JBB. Die drie letters zijn op kleurrijke en dynamische wijze vormgegeven in het gloednieuwe logo. De BB’s worden geladen met beelden en teksten die gaan over de wereld van JBB: verpakkingsmaterialen in de planten- en bloemenbranche. Een rijke wereld vol inspiratie, kennis, kleur en creativiteit. Dit komt prachtig tot uiting in het frisse logo dat telkens van kleur verandert.
Voorbeelden van de nieuwe uitstraling
“Bij JBB heerst een echte no-nonsense mentaliteit, gecombineerd met een creatieve geest. We vormen een overzichtelijk team met een afdeling inkoop, verkoop en een ontwerpstudio. Met 16 collega’s zijn de communicatielijnen kort waardoor we lekker flexibel en slagvaardig zijn. Wij richten ons altijd op de merk- en klantbeleving van onze klanten. Zo zijn wij. Ons 10-jarig bestaan hebben we aangegrepen om ook eens met onze eigen merkbeleving aan de slag te gaan,” aldus JBB-oprichter Jan van Bergenhenegouwen.
Nieuwsgierig? Deze week is JBB als exposant aanwezig op de Trade Fair in Aalsmeer. Bezoekers kunnen daar in de kleurrijke stand van JBB een echte VR-experience ervaren.
Meer over JBB
JBB is een ervaren en creatieve specialist in verpakkingen voor de sierteelt. Al meer dan 10 jaar ontwerpen en realiseren ze verpakkingen voor honderden opdrachtgevers in de planten- en bloemenbranche. Zowel custom made als voorraadartikelen. Doordat ze meerdere disciplines onder één dak hebben, kunnen ze snel schakelen en hun klanten altijd van een vakkundig advies voorzien.
Voor meer informatie:
JBB
Honderdland 128
2676 LT Maasdijk
T: 0174-515151
E: [email protected]
www.jbbpackaging.nl