Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe gaat RFH om met storingen?

Elke dag werkt Royal FloraHolland aan een betrouwbare sierteeltmarktplaats. "Dat betekent dat we ook nadenken over onvoorziene omstandigheden om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op eventuele verstoringen. De afgelopen periode zijn er helaas een paar storingen geweest die impact hadden op de veilingklokken en daarmee onze klanten. Dit is vervelend en proberen we zoveel mogelijk te beperken."

Tot november waren er gelukkig praktisch geen storingen tijdens het veilen. De klok had een "uptime" van meer dan 99,5%. "Helaas zijn storingen soms niet te voorkomen. De storingen van de afgelopen periode stonden los van elkaar en zijn zorgvuldig onderzocht. Onze systemen worden steeds uitgebreider en daarmee complexer. Daarom investeren we ook in vernieuwing, want de technologische ontwikkelingen gaan erg snel. Zo houden we onze digitale sierteeltmarktplaats zo betrouwbaar mogelijk."

© Royal FloraHolland

Wat doet RFH bij storingen?
Storingen zijn soms niet te voorkomen. "In onze sector met verse producten is het extra belangrijk dat iedereen weet wat te doen bij een storing. Daarom hebben wij voor onze belangrijkste processen extra maatregelen, of een plan B klaarstaan. Zo zijn bij de lokale stroomstoring de klokken bijvoorbeeld uitgeweken naar andere locaties. Zo kunnen we snel schakelen en zorgen dat het werk zoveel en zo snel mogelijk doorgaat. Ook wordt elke storing uitgebreid geëvalueerd en worden maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen."

Wat kan jij doen bij storingen?
Ook voor jou als gebruiker van de sierteeltmarktplaats is het volgens RFH belangrijk dat je nadenkt over een eigen plan B voor jouw organisatie. "Denk bijvoorbeeld aan een alternatieve werkplek of extra noodstroom voor je voorraad vers product. Of hoe zorg je dat je webshop in de lucht blijft? Samen staan we sterker en zorgen we dat we voorbereid zijn op onverwachte situaties."

Direct op de hoogte bij storingen met de nieuwe RFH app
Wil je bij een storing direct een melding ontvangen? Download dan de nieuwe RFH-app op je telefoon. Je krijgt dan een pushmelding bij een storing. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte en kun je snel reageren. Wil je een storing blijven volgen? Klik dan in de app bij de storing het belletje aan. Goed om te weten is, dat de WhatsApp-groepen niet meer gebruikt worden voor storingen. Alle informatie krijg je voortaan via de pushberichten in de RFH-app. Ook op de website is de actuele storingspagina en wordt de KOA-berichtenregel ingezet.

Download de RFH-app
Met de nieuwe app ben je niet alleen op de hoogte direct op de hoogte van storingen, je vindt er ook het laatste nieuws. Je kunt je persoonlijke voorkeuren aangeven, zodat het nieuws afgestemd is op jouw interesses. Download de app hier: de Apple App Store of de Google Play Store.

Bron: Royal FloraHolland

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer