Berg Roses introduceert officieel haar nieuwste rozenmerk: Glamour. Met deze lijn lanceert Berg Roses een vernieuwde kwaliteitscategorie, strategisch gepositioneerd tussen de bestaande Allure-lijn en de premium Berg Roses-selectie. Met Glamour wil de rozenkweker staan voor moderne luxe, uniformiteit en een sterke presentatie die aansluit bij de groeiende vraag vanuit de groothandel.
© Sunselle
Morgen op de klok
De allereerste Glamour-rozen worden morgen, woensdag 26 november, geveild bij Royal FloraHolland. Met deze eerste aanvoer wordt de marktintroductie van het nieuwe merk direct zichtbaar.
Beschikbaarheid
Na de eerste veildag wordt Glamour stapsgewijs verder uitgerold. De lijn komt beschikbaar in diverse lengtes, afhankelijk van het ras en de productieplanning. De introductie start met de volgende variëteiten: Harlequin, Buttercup, Clarence, Charlotte en Sophia Loren in 60, 70 & 80 cm.
Commerciële strategie Sunselle
De introductie van Glamour past volledig binnen de vernieuwde commerciële strategie van Sunselle, het gezamenlijke verkoopplatform van Holla Roses en Berg Roses. "Glamour is een volgende stap in onze verdere segmentatie, kwaliteitsverbetering en merkopbouw," aldus Christian Teerds.
Voor meer informatie:
Berg Roses
Zuideindseweg 25B
2645 BD Delfgauw
+31 (0)6 14 47 34 22
[email protected]