Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Arie Bouman

"We gaan niets anders doen, alleen een beetje beter"

Arie Bouman Tuinplanten presenteert een vernieuwde identiteit en gaat vanaf augustus 2025 verder onder de naam Arie Bouman Green Outdoor B.V. Met deze stap onderstreept het bedrijf zijn groei, internationale ambitie en brede focus op groen voor buiten.

© Arie Bouman Green Outdoor

Vernieuwde naam en positionering
De nieuwe naam Arie Bouman Green Outdoor B.V. weerspiegelt het totaalaanbod van groen voor buiten dat het bedrijf tegenwoordig biedt. Via het eigen bestelsysteem brengt Arie Bouman Green Outdoor een compleet assortiment efficiënt samen – van bomen, rozen en hortensia's tot vaste planten en waterplanten. Naast handel in groen voor buiten is het bedrijf gespecialiseerd in de eigen teelt van rozen en hortensia's en staat het bekend om een breed, kwalitatief sterk en marktgericht sortiment.

"Met onze nieuwe naam en uitstraling benadrukken we waar we voor staan: een compleet aanbod van groen voor buiten, innovatie in assortiment en samenwerking binnen de keten," aldus Dirk Bouman. "Wij selecteren kwaliteit die past bij onze klanten en werken samen met leveranciers, klanten en partners aan duurzame relaties en een groenere toekomst."

© Arie Bouman Green Outdoor

Nieuwe missie: "Samen maken we buiten groener"
Kern van de vernieuwde koers is de missie "Samen maken we buiten groener."
Daarmee wil Arie Bouman Green Outdoor laten zien dat vergroening alleen mogelijk is door samenwerking binnen de gehele keten – van producent tot handelspartner en brancheorganisatie. Het doel is vergroening in zowel particuliere tuinen als de openbare ruimte, en zo een meetbare bijdrage te leveren aan duurzaamheid.

"Wij geloven dat echte verandering alleen mogelijk is door samenwerking," zegt Dirk Bouman. "Onze nieuwe missie werken we concreet uit voor onze drie belangrijkste partners: onze kwekers, onze klanten en onze collega's."

© Arie Bouman Green Outdoor

Presentatie op de Najaarsbeurs
Tijdens de Najaarsbeurs presenteerde Arie Bouman Green Outdoor nieuwe, praktijkgerichte verkoopconcepten die de consument ondersteunen bij aankoopbeslissingen en waarde toevoegen op de verkoopvloer. Vakbezoekers prezen vooral de heldere positionering, de consequente focus op de consument en de sterke koppeling tussen assortiment en marketing.

De rebranding van naam, logo, website en missie werd unaniem positief ontvangen en markeert een belangrijke stap richting de toekomst.

Vooruitblik
Vanaf januari 2026 zet Arie Bouman Green Outdoor zijn missie voort met de gedachte: "We gaan niets anders doen, alleen een beetje beter." Bezoekers van de voorjaarsbeurs kunnen rekenen op een vernieuwd sortiment en verkoopconcepten die bijdragen aan categorie- en marktgroei. Want: "samen maken we buiten groener."

Voor meer informatie:
Arie Bouman Green Outdoor B.V.
Wijksestraat 18
4261 TT Wijk en Aalburg
Tel.: 0416-692632
[email protected]
https://www.ariebouman.nl/

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer