Tijdens de Trade Fair Aalsmeer kroonde Flower Direct zich tot trotse winnaar van de eerste Bitterballen Battle, de ludieke handelscompetitie van Love for Lilies. De exporteur liet de sterkste procentuele groei in lelieverkoop zien via Royal FloraHolland. Florca Westland eindigde als knappe nummer twee en Van Dijk Flora maakte het podium compleet.
De hoofdprijs? Een eigen bitterballenkraam voor een gezellige VrijMiBo. De speciale poedelprijs ging naar Floris Holland, voor de meest creatieve en opvallende socialmedia-activiteit met lelies.
"We willen exporteurs belonen die lef tonen met lelies. En dat doen ze: met deze Battle hebben we letterlijk smaak gebracht in de handel," aldus Raymond Vijverberg, voorzitter van de promotiecommissie van Love for Lilies.
© Love for Lilies
Fanzone voor lelieliefhebbers; de showstopper op de beurs
De Love for Lilies Fanzone was één trekkers van de beurs. Bezoekers doken massaal in de luchtstroom van de windwervelmachine voor een kans op prijzen, omringd door een divers assortiment lelies. Elke deelnemer kreeg een cadeau als blijvende herinnering aan deze unieke ervaring. De stand was voortdurend drukbezocht: handelaren, bloemisten, retailers raakten in gesprek over het assortiment en de kracht van de lelie in boeketten.
De fanzone was bovendien een hit op social media; overal verschenen foto's en video's van enthousiaste bezoekers met hun mindblowing moment tussen de lelies.
Love for Lilies is het promotieplatform van alle leliekwekers. Met opvallende campagnes; van de Na-Valentijnsacties tot de 'Bitterballen Battle', zet Love for Lilies de lelie op de kaart.
Voor meer informatie:
Love for Lilies
www.loveforlilies.com/