Tijdens de IFTF in Vijfhuizen introduceert De Ruiter Innovations een nieuwe campagne rond de rode roos Revolution met de slogan "We own the night."
© De Ruiter Innovations B.V.
De boodschap sluit aan bij de recente discussies in Nederland over de veiligheid van vrouwen en het recht om je altijd – zowel overdag als 's nachts – veilig te voelen. Met deze campagne wil De Ruiter solidariteit tonen en de nadruk leggen op kracht, veerkracht en de macht van saamhorigheid.
Revolution wordt inmiddels op grote schaal geteeld in Kenia en Ethiopië. Met een productie van 220 tot 240 stelen per vierkante meter per jaar biedt deze variëteit telers een concurrentievoordeel ten opzichte van andere rode rozen, aldus De Ruiter. De bloemkop heeft een diameter van 4,5 tot 5,0 cm en de stelen zijn verkrijgbaar in lengtes van 50 tot 80 cm. Het vaasleven bedraagt 12 tot 14 dagen.
© De Ruiter Innovations B.V.
Momenteel wordt de roos geteeld bij Nini (Herburg International), Shalimar Fresh, Van den Berg Roses Kenya en Panda Flowers.
Bezoekers kunnen de Revolution-roos en de bijbehorende boodschap bewonderen tijdens de IFTF bij de stand van De Ruiter (A1.02).
Voor meer informatie:
Koninklijke De Ruiter
[email protected]
www.deruiter.com