Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe look en huisstijl op Trade Fair gelanceerd

“FlorAmor is een blijver, en dat willen we uitstralen”

Tholen - Tijdens de Trade Fair in Aalsmeer presenteert FlorAmor vandaag voor het eerst haar nieuwe look en huisstijl. De frisse, moderne uitstraling moet beter aansluiten bij de sterke groei die het bedrijf de voorbije jaren doormaakte.

"De nieuwe identiteit weerspiegelt wie we vandaag zijn: een moderne, internationale organisatie met duidelijke waarden," zegt Christoph Stevens, Sales & Marketing Manager FlorAmor. "We staan voor fierheid, verbondenheid en menswaardigheid. In een wereld die steeds complexer wordt, willen wij eenvoud, waardigheid en rust uitstralen."

© Thijmen Tiersma | BPnieuws.nl

Groei
Sinds de oprichting in 2018, na de fusie van De Bruyne-Flandresse en ID'Flor, groeide FlorAmor uit tot een organisatie met 72 medewerkers, een stevig uitgebreid productaanbod en een omzetgroei van 70%. Door recente overnames, de integratie van drie externe kwekerijen en de fusie met HortiBreed (het bedrijf achter het Hortinno®-merk) kreeg het bedrijf een stevige basis voor verdere groei.

De rebranding volgt één jaar na de succesvolle integratie van verschillende bedrijven en systemen. "Het voelt als het juiste moment om onze vernieuwde identiteit te tonen aan de buitenwereld," aldus Alain De Mol, CEO FlorAmor.

© Mirthe Walpot | BPnieuws.nl

Nieuw en vertrouwd
De nieuwe huisstijl is volgens Christoph bewust tijdloos gehouden: "We hebben niet gekozen voor trendkleuren of tijdelijke stijlen. FlorAmor is een blijver, en dat willen we uitstralen. Onze nieuwe look is fris, modern en herkenbaar, net als ons bedrijf."

Bezoekers van de Trade Fair kunnen de nieuwe identiteit van dichtbij ontdekken in de stand van FlorAmor (stand 17.6), met onder meer een nieuwe corporate film, website en communicatiemateriaal.

"Bij FlorAmor zijn we heel fier op wat we al hebben bereikt," besluit Alain. "We werken met een team van super gemotiveerde mensen die trots zijn op wat ze doen en die er enorm veel zin in hebben om het de komende jaren, samen met onze klanten, nog beter te doen."

Voor meer informatie:
FlorAmor
Tel: +32 (0) 9 353 88 88
[email protected]
www.floramor.be

Gerelateerde artikelen → Zie meer