Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Concept Factory en VBW starten samenwerking

Concept Factory is een strategisch marketingbureau voor de tuinbouw. Het bureau werkt samen met een breed netwerk van kwekers, promotiegroepen, groothandelscentra en toeleveranciers. Dankzij de betrokkenheid bij diverse promotiecampagnes is unieke informatie en inspiratie beschikbaar van onder andere chrysant, lelie, hortensia, amaryllis, cymbidium, bromelia en kerststerren. Om dit met bloemisten te delen, zijn Concept Factory en de VBW een samenwerking gestart.

Wat ga je daar als bloemist van zien?
Op de website en in de nieuwsbrief van VBW zal regelmatig een product, campagne of bedrijf worden uitgelicht. Het gaat daarbij om informatie, beeld- en videomateriaal, POS materiaal of andere inspiratie die jij kunt inzetten in jouw winkel. Daarnaast zullen content worden ontwikkeld door diverse arrangeurs met de producten te laten werken, waaronder de Young Floral Talents van de Bloemist kleurt je leven. Tot slot zullen Concept Factory, de kwekers voor wie zij werken en hun producten aanwezig zijn bij events, zodat je zelf al het moois kan bekijken.

Nog meer kennis
Bram Rijkers, operationeel directeur van Koninklijke VBW, is trots op deze samenwerking: "We kennen Concept Factory al lang en we zien alle goede dingen die zij voor bloemisten doen. Door nauwer te gaan samenwerken komt 'al dat goede' nog sneller en beter beschikbaar voor onze leden, waardoor zij hun kennis over bloemen en planten kunnen blijven ontwikkelen".

Brigitte Hagen, groeimarketeer bij Concept Factory: "Vanuit ons brede netwerk beschikken we over een goudmijn aan kennis en inspiratie. We zien van dichtbij hoe kwekers enorme stappen zetten op het gebied van verduurzaming. Daarnaast werken we intensief samen met internationale bloemisten die niet alleen inspireren met onze producten, maar ook waardevolle commerciƫle inzichten delen. En natuurlijk hebben we diepgaande productkennis als het gaat om assortiment en verzorging. De platformen van VBW bieden een prachtig podium om dit allemaal te delen. Deze kennis is relevant voor de Nederlandse bloemist om zelf te groeien, maar vooral ook om de consument beter te bedienen en te inspireren."

Kom kijken op 19 november
Op 19 november bij het vakevent Floral Future in Amersfoort zullen diverse producten waarvoor Concept Factory de promotie verricht te zien zijn. Meld je aan via de pagina van Floral Future.

Bron: VBW

Gerelateerde artikelen → Zie meer