Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Keukenhof lanceert nieuwe looks

Keukenhof zet een nieuwe stap in haar ontwikkeling met de introductie van een vernieuwde visuele identiteit. Het merk wil laten zien dat het klaar is voor de toekomst.

De vernieuwde logo's delen dezelfde basis, waarbij de contouren van het kasteel en de tulp één worden. Ze symboliseren de verbinding tussen de oorsprong en toekomst.

© Keukenhof

"Met de vernieuwde visuele identiteit hebben we een stijl die recht doet aan alles wat Keukenhof is: een prachtig landgoed met een rijke geschiedenis én een bloemententoonstelling die mensen uit de hele wereld samenbrengt," zegt Sandra Bechtholt, algemeen directeur Keukenhof. "We zijn klaar voor het volgende decennium, met een identiteit die onze wortels eert, maar ook laat zien dat we blijven groeien en vernieuwen."

De introductie van de nieuwe logo's is het eerste zichtbare resultaat van de restyle. In de komende maanden wordt de vernieuwde stijl stap voor stap verder zichtbaar, in het park, op het landgoed, in onze communicatie en in de beleving voor onze bezoekers.

Keukenhof kijkt ernaar uit om iedereen volgend voorjaar weer te verwelkomen. In 2026 is het park geopend van 19 maart tot en met 10 mei.

Voor meer informatie:
Keukenhof
https://keukenhof.nl/nl/

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer