Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Start campagne “Anthurium: meer dan een plant”

Op maandag 29 september vond de officiële aftrap plaats van de nieuwe campagne "Anthurium: meer dan een plant". Tijdens de bijeenkomst in FloriWorld, onder leiding van groenexpert Romeo Sommers, kwamen kwekers, veredelaars en handelspartners samen om kennis te maken met de campagne. De bijeenkomst werd georganiseerd door Anthurium Info, het collectief van Nederlandse anthuriumkwekers en -veredelaars.

© Anthurium Info

De consumentgerichte campagne "Anthurium: meer dan een plant" draait om vier pijlers die samen de veelzijdigheid van anthurium laten zien:

  • Geluk – maandenlang plezier
  • Gemak – gemakkelijk te verzorgen
  • Gezondheid – luchtzuiverende werking
  • Kleur – voegt sfeer en levendigheid toe aan elk interieur

Met deze pijlers sluit de campagne aan bij actuele consumententrends rondom duurzaamheid, health & well-being en interieurstyling.

© Anthurium Info

Toolkit
Romeo Sommers trapte de bijeenkomst af met een presentatie over consumententrends en de link met anthurium. Sommers: "Anthurium sluit naadloos aan bij wat consumenten vandaag de dag belangrijk vinden: gemak, gezondheid en kleur in huis. Met de campagne 'meer dan een plant' krijgt dit verhaal extra kracht."

© Anthurium Info

Tijdens de kick-off gaf Debbie Olsthoorn, marketeer van Anthurium Info, een toelichting op de campagne en de beschikbare toolkit. Daarmee kunnen kwekers en ketenpartners direct aan de slag. De toolkit bevat communicatiemiddelen en inspiratie om de veelzijdigheid van de anthurium breed uit te dragen.

De kick-off markeerde tevens de eerste Dag van de Anthurium, een nieuw jaarlijks ijkpunt voor de keten om extra aandacht te geven aan anthurium in de maanden oktober en november.

© Anthurium Info

Met de campagne zet Anthurium Info een volgende stap in het versterken van de positie van de anthurium in de markt. De komende periode worden verschillende activiteiten uitgerold om consumenten én ketenpartners te inspireren, waaronder:

  • een online campagne via social media,
  • een ludiek evenement in Alexandrium Shopping Center op 18 oktober,
  • en deelname aan de GTC Days bij Waterdrinker van 2 t/m 7 november.

Voor meer informatie:
Anthurium Info
[email protected]
anthuriuminfo.com

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer