Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lijnrijders Wim en Erik Heemskerk zien klantenkring groeien

De wekker gaat om maandagmorgen om drie uur bij Wim Heemskerk. Dan begint hij met de voorbereidingen voor de rit naar Berlijn, waar hij samen met zijn zoon Erik als lijnrijder werkt. Tientallen bloemenzaken rijden de Rijnsburgers langs met hun volgeladen vrachtwagens van waaruit de klanten hun keuze kunnen maken. "Ze kunnen de bloemen zien en ruiken. Dat vinden wij en zij belangrijk'', vertelt Wim in het Leidsch Dagblad.

Natuurlijk moeten ze winst maken op de verkoop van de in Rijnsburg gekochte bloemen, maar het tevreden houden van de klanten staat voorop. "Als je klanten blij zijn, komen de verdiensten vanzelf. Uiteindelijk kunnen onze klanten overal bloemen kopen, maar ze zeggen tegen ons vaak 'Schön dass es euch giept', dat wij langs komen. Die gunfactor speelt zeker een rol'', vertelt Wim die zichzelf inmiddels een halve Berliner voelt.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer