Op vrijdag 23 mei vierde Florazon haar 20-jarig jubileum in Venlo. Het inkoopcentrum voor bloemen, planten en decoratie pakte uit met een Flower Fashion Show, waarin zeven modellen – waaronder drie flamboyante Drag Queens – schitterden in volledig met bloemen vervaardigde kledingstukken.
© Florazon
Oprichter Lex Ebus en Michelle Schreinemachers, algemeen manager Florazon bij de onthulling van de nieuwe Floraon huisstijl
De ontwerpen en aankleding waren het werk van Bloemopleidingen Meijel. Onder leiding van Moniek Koopmans, Ria Derks en hun studenten kwamen kunst, natuur en mode samen. Een kleurrijk eerbetoon aan de veelzijdigheid van bloemen én aan de verbindende kracht van het vak.
De middag stond in het teken van inclusiviteit, creativiteit en community. "We kijken terug op een prachtig, hartverwarmend moment dat mensen samenbracht, net zoals Florazon dat al twintig jaar doet."
"Bloemen zijn er voor iedereen – net als wij bij Florazon," aldus Michelle Schreinemachers, Algemeen manager van Florazon.
Het jubileummoment was niet alleen een feestelijke terugblik, maar ook een vooruitblik: tijdens het event werd ook het nieuwe logo en de vernieuwde huisstijl van Florazon gepresenteerd – fris, eigentijds en toekomstgericht.
De volgende stap? Die zetten ze op 30 juni met een exclusieve, vakgerichte workshop rondom de commerciële benadering van rouwbloemwerk. Deze sessie wordt verzorgd door Pascal Zijlmans en is speciaal bedoeld voor ondernemers in het groen. Aanmelden is noodzakelijk, want vol = vol.
Voor meer informatie:
Florazon
Floralaan 80
5928 RB Venlo
Tel: 077 3031010
[email protected]
www.florazon.nl