Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Daan Kuik, Jarini Dienstverlening

"Van februari tot juli zitten we altijd nokkievol"

Tholen - 2024 was voor Jarini Dienstverlening een jaar vol dynamiek, nieuwe opdrachten en tegelijkertijd de nodige uitdagingen. Daan Kuik, eigenaar van Jarini, blikt terug op het afgelopen jaar en deelt de plannen en verwachtingen voor 2025.

Daan Kuik

Een jaar vol beweging
"2024 was een oké jaar," vertelt Daan eerlijk. "Maar we merken wel dat we er steeds harder aan moeten trekken omdat er meer verschuivingen plaatsvinden dan gemiddeld in onze sector. Een aantal vaste klanten zijn gestopt om verschillende redenen, maar o.a. omdat het vinden van geschikte arbeidskrachten ieder jaar een grotere uitdaging is en dat is uiteraard ook voor ons één van de grootste uitdagingen."


De bus van Jarini bij The Mastergrowers

Toch was er ook genoeg reden voor positiviteit. Zo zijn er enkele langdurige samenwerkingen verder uitgebreid. "Een mooi voorbeeld is onze samenwerking met The Mastergrowers. Naast het oppotten van zo'n 3,6 miljoen hortensia's, chrysanten en kerststerren, mogen we nu ook een groot gedeelte van het uitzetten en opladen van de hortensia's voor hen verzorgen. Dat zijn de projecten waaruit blijkt dat onze klanten onze dienstverlening echt waarderen."

Nieuwe opdrachten
Elk jaar brengt nieuwe uitdagingen én kansen met zich mee. Zo kreeg Jarini onlangs een bijzondere nieuwe opdracht van een andere vaste klant 'kwekerij Biological Youngplants'. "We mochten voor hen zoete aardappelen in biologische grond oppotten in kisten. Tegelijkertijd hadden we een andere klant in dezelfde periode, die stopte met het kweken van aardbeienplantjes. Dat geeft aan hoe flexibel we moeten blijven in onze werkzaamheden."

De drukste periode voor Jarini is van februari tot juli. "Dan zitten we eigenlijk altijd nokkievol," aldus Daan. "Maar we staan altijd open voor nieuwe projecten en uitbreiding, zeker bij aanvragen waar we ook werkzaamheden buiten deze periode mogen verrichten."

Focus op personeel en samenwerking
Een van de belangrijkste doelen voor 2025 is het uitbreiden van hun personeelsbestand. "We willen onze klanten de service blijven bieden die ze van ons mogen verwachten," legt Daan uit. "Daarvoor hebben we goede en gemotiveerde mensen nodig." Om personeel te behouden, doet Jarini er alles aan om het aantrekkelijk te maken. "We proberen het voor al onze mensen zo leuk mogelijk te maken door ze uiteraard een leuk salaris te betalen, zo veel mogelijk afwisseling te bieden en ook de kans op doorgroeimogelijkheden te geven. Ook zit het hem in het aanbieden van de kleine dingen, zoals bijvoorbeeld het regelen van fruit op je werkdag, op de vrijdag onder het genot van een hapje de week af te sluiten en door ieder kwartaal een leuk uitje te organiseren."

Toekomst met vertrouwen
Er staan geen grote veranderingen op de planning voor Jarini, het bedrijf blijft zich inzetten om hun klanten te ontzorgen. "Het is bekend wat we doen en hoe we het doen. Dat willen we zo blijven doen," besluit Daan.

Voor meer informatie:
Daan Kuik
Jarini Dienstverlening B.V.
Naaldwijkseweg 249 B
2691 PV 's-Gravenzande
0174-516668
[email protected]
www.jarinidienstverlening.nl