OpenAI heeft de update waarbij men de AI-stem van ChatGPT nu ook in de rede kan vallen ook beschikbaar gesteld voor andere makers van AI-toepassingen, zo is gisteravond bekendgemaakt tijdens een conferentie voor AI-ontwikkelaars in San Francisco, zo meldt Joe van Burik van BNR in een techupdate. Dat betekent dat bedrijven daadwerkelijk stem-gestuurde AI-klantenservice kunnen bouwen. Of, omgekeerd: dat een AI-stem namens een gebruiker kan bellen met bijvoorbeeld bedrijven om iets te regelen of bestellen. Lees hier meer.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
“De bloemist ramt er niet als een malle bloemen uit”
-
Steeds meer 'zeer grote bedrijven' in Nederlandse land- en tuinbouw
-
Sterke daling in Duitse sierteelt
-
"Volop kansen voor Nederlandse bedrijven in Zuid-Afrika"
-
“Dit is in het buitenland helemaal niet normaal”
-
Subsidie toegekend voor gebiedsgerichte aanpak Bovenlanden en Westeinderplassen
-
Ontdek Sierteelt, Plantgezondheid Event en water tijdens de teeltwisseling
-
“Met specials kunnen we echt verschil maken in het schap”
-
Kerstboomkweker nu al druk met verkoop
-
De tuinbouw blijft op koers, onduidelijk overheidsbeleid is de grootste zorg