Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

365 Dagen Bloemen wint Dutch Interactive Award

De promotiecommissie 365 dagen bloemen onder projectleiding van Gerard Gardien van Royal FloraHolland ontwikkelde samen met BTTR het platform 365 dagen bloemen. Een platform dat kwekers en hun producten helpt om zichtbaarder te zijn in de markt.

De mix van strategie, research, design en technologie is volgens de jury bijzonder en leverde het platform een gouden plak op. De Dutch Interactive Awards (DIA)reikt binnen 15 categorie├źn een goud en zilver award uit voor 'het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers'. BTTR heeft voor het platform 365 Dagen Bloemen de gouden award gewonnen in de categorie 'data'.

De DIA wordt georganiseerd door Emerce en de Dutch Digital Agencies en wordt sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gerard Gardien,Projectleider Product specifieke promotie bij Royal FloraHolland.

Publicatiedatum: