Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Langdurige campagne om sector te positioneren

In 2024 starten Greenports Nederland en Glastuinbouw Nederland een langdurige campagne met als belangrijkste doel de sector stevig te positioneren. De campagne richt zich specifiek op politiek, ambtenaren, ngo’s en influencers. In 2023 is onder aanvoering van die partijen gestart om vanuit de sector meer regie te pakken op positionering.

De eerste stap was het samenbrengen van de verschillende partijen en branches en er is op basis van onderzoek gewerkt aan een gezamenlijk en nieuw narratief. Samen met partners Bloemenbureau Holland, Federatie Vruchtgroente Organisaties, GroentenFruit Huis, Glastuinbouw Nederland, Plantum, Royal FloraHolland en de Versnellersgroep Producenten Sierteelt werkt Greenports Nederland aan dit positioneringsprogramma.

Bron: Greenports Nederland

Publicatiedatum: