Onlinesupermarkt Picnic heeft 2022 afgesloten met een verlies van 208,7 miljoen euro. Dat is fors meer dan in 2021, toen er 114,7 miljoen verlies werd geleden. De netto-omzet van het bedrijf steeg het afgelopen jaar met met 27,7% naar 918,3 miljoen euro. Topman Michiel Muller stelt dat het gestegen verlies een gevolg is van overcapaciteit na de coronacrisis en de investeringen die werden gedaan in logistiek en uitbreiding van activiteiten. De onderneming zal blijven vasthouden aan de ambitie om snel te groeien.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Tuincentrum de Driesprong is geopend
-
Winkelbediende steelt 78.000 euro uit kassa van tuincentrum
-
Tuincentrum Life and Garden sluit deuren
-
ACM start onderzoek naar prijzen van boodschappen in Nederlandse supermarkten
-
Jesper Højer benoemd tot CEO van Jumbo Supermarkten
-
Zo bereidt Intratuin zich nu al voor op de Kerst
-
Lokale supermarkt geeft strijd tegen Westlandse boerderijwinkel nog niet op
-
Supermarkt vreest concurrentie succesvolle Westlandse boerderijwinkel
-
"Amerikaanse supermarktbloemen zijn 30% duurder dan in Europa"
-
Toerist trekt naar Zeelandplant: "De Duitsers hebben zulke tuincentra niet"