De internationale luchtvrachtsector beweegt zich steeds meer ‘naar het oude normaal’ van voor de coronacrisis. Er is echter een groot verschil: de luchtvrachttarieven liggen nog steeds een stuk boven het peil van 2019.
Gerelateerde artikelen → Zie meer
-
Onderzoek naar extra ontsluiting IJsselmondse Knoop voor Dutch Fresh Port
-
Vertrouwensketen breidt uit naar shortsea in Rotterdamse haven
-
Duitse milieudienst wil vanaf 2030 tolheffing op alle wegen
-
Vrachtwagenheffing definitief van start op 1 juli 2026
-
Nieuwe Chinese registratie-eisen voor plantmateriaal en stekken per 15 december
-
Dag van de Vrachtwagenchauffeur: chauffeurs in het zonnetje gezet
-
Grenscontroles Duitsland blijven groot knelpunt
-
Antwerpen schaft spreidingstoeslag af voor elektrische trucks
-
Douane Rotterdam verkort aanzegtermijn voor containercontroles
-
Rederij CMA CGM hervat volledige dienst via Suezkanaal