De nieuwe voorjaarseditie van het online seizoensmagazine 365 dagen bloemen is verschenen. Zoals vertrouwd staat het magazine bol van de verkoopkansen van dit seizoen, waarbij de geuren en kleuren van de bijzondere bloemen de verkoopprikkels stimuleren. Het online seizoensmagazine telt meer dan 15.000 lezers.

Deze nieuwe voorjaarseditie kenmerkt zich door een mooie balans tussen inspiratie, informatie en activatie. Prikkelende fotografie, gecombineerd met korte informatieve teksten over de bijzondere producten van het seizoen. De lezer kan zich eenvoudig abonneren op het gratis seizoensmagazine. Bovendien profiteert de lezer van gratis promotiepakket met fotografie, posters en bloemenweetjes in vier talen (NL, DU, EN, FR) die gemakkelijk deelbaar en inzetbaar zijn voor de eigen winkelvloer en webwinkel.   

Zintuigen prikkelen
In het voorjaar kan de bloemist goed inspelen op de zintuigen van de consumenten. Het ruiken van de lentegeuren en het zien van de lentekleuren is namelijk dé manier om de winter te vergeten. Bloemisten kunnen aan de slag met kant-en-klaar (digitaal) POS-materiaal en worden gefaciliteerd om geurende voorjaarsbloemen extra te belichten; in hun webshop, nieuwsbrief of social media. Het zijn de ultieme ‘goed-nieuws-brengers’ van het seizoen.

365 dagen bloemen 
In opdracht van de promotiecommissie 365 dagen bloemen wordt de campagne ontwikkeld en uitgevoerd door het team van Concept Factory. De promotiecampagne wordt mogelijk gemaakt door snijbloemenkwekers aangesloten bij Royal FloraHolland. Zo helpen zij de bloemist met het benutten van verkoopkansen in de seizoenen met bijzondere bloemen.  

Bron: 365dagenbloemen.nl