Gisteren vond in het ‘AZ stadion’ in Alkmaar de jaarlijkse Royal FloraHolland FPC productdag Tulp plaats. Na twee jaar van afwezigheid was men weer in de gelegenheid een echte bijeenkomst te organiseren.
De animo was groot onder aanvoerders en kopers. Naast dat we momenteel in onzekere tijden zitten en iedereen graag een inkijkje wilde in de huidige marktsituatie, wilde men er vooral ook met elkaar over van gedachten wisselen.
Het programma begon met een rondleiding in het AFAS stadion. Daarna werden de bezoeker geïnformeerd en geïnspireerd door Fred van Schagen over FPC (FloraHolland Product Commissie) gerelateerd zaken, door Arjan Smit over de promotieplannen van Tulpen Promotie Nederland en door Marco Stolze over ‘Floriday Direct bieden’. Voorts gaf Peter Smak een update vanuit de ledenraad en Ruud Knorr vanuit de directie en werden de markt- en consumententrends gepresenteerd door Coen Verspeek.
Coen Verspeek (links) en Ruud Knorr
Afgesloten werd de dag met een gezellige Pubquiz en diner waarbij kaarten gewonnen zijn voor de eerste wedstrijd van AZ op 7 januari door John Rijnsburger en Wijnzen Pauzenga.
Op de middag waren ruim 200 mensen deelnemers aanwezig.
bron: Royal FloraHolland