Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

FPC Tulp bijeen in AZ stadion

Gisteren vond in het ‘AZ stadion’ in Alkmaar de jaarlijkse Royal FloraHolland FPC productdag Tulp plaats. Na twee jaar van afwezigheid was men weer in de gelegenheid een echte bijeenkomst te organiseren.

De animo was groot onder aanvoerders en kopers. Naast dat we momenteel in onzekere tijden zitten en iedereen graag een inkijkje wilde in de huidige marktsituatie, wilde men er vooral ook met elkaar over van gedachten wisselen.

Het programma begon met een rondleiding in het AFAS stadion. Daarna werden de bezoeker geïnformeerd en geïnspireerd door Fred van Schagen over FPC (FloraHolland Product Commissie) gerelateerd zaken, door Arjan Smit over de promotieplannen van Tulpen Promotie Nederland en door Marco Stolze over ‘Floriday Direct bieden’. Voorts gaf Peter Smak een update vanuit de ledenraad en Ruud Knorr vanuit de directie en werden de markt- en consumententrends gepresenteerd door Coen Verspeek.

Coen Verspeek (links) en Ruud Knorr

Afgesloten werd de dag met een gezellige Pubquiz en diner waarbij kaarten gewonnen zijn voor de eerste wedstrijd van AZ op 7 januari door John Rijnsburger en Wijnzen Pauzenga.

Op de middag waren ruim 200 mensen deelnemers aanwezig.

bron: Royal FloraHolland

Publicatiedatum: