Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Positionering (glas)tuinbouwsector

Voor een organisatie, of in dit geval de sector, is niets zo belangrijk als zijn of haar reputatie. Een reputatie bouw je langzaam op en koester je. Maar zoals het gezegde zegt; reputatie komt te voet en gaat te paard. Er is te voelen en zien om ons heen dat de maatschappij zich roert.

Men wordt kritischer en door o.a. de sociale media wordt deze kritiek sneller verspreid. Een satirisch item bij Arjen Lubach legt zaken bloot en plant - hoe je het ook wendt of keert - een zaadje in het hoofd van de consument.

Greenports Nederland ziet in de sector goede initiatieven op gevoelige onderwerpen. Neem duurzaamheid, gewasbescherming, verpakkingen, gebruik van water. Ze maken stappen, ontwikkelen en innoveren. Ze proberen impact te maken op thema’s waar anderen nog van wegblijven. En toch voelen ze die kritische massa op zich afkomen. Hoe word daarmee om gegaan? Hoe zorgen ze er gezamenlijk voor dat ze regie pakken op hun reputatie? En zorgen ze ervoor dat de boodschap duidelijk over de bühne komt bij de doelgroepen.

Bron: Greenports Nederland

Publicatiedatum: