Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Greenhouse Marketeers nieuwste lid Club van 100

Greenhouse Marketeers is het nieuwste lid van de Club van 100 van Wageningen University & Research. De footprint consultants delen een gezamenlijk doel met de Club van 100: de glastuinbouwketen duurzamer maken. Het motief voor deelname is om samen de sector meetbaar duurzamer te maken.

“Het verminderen van de Hortifootprint is één van de doelen waar we met de leden aan werken. Daarom zijn we blij dat een partij als Greenhouse Marketeers aansluit bij de Club van 100. Daarmee kunnen we bijvoorbeeld afvalstromen in kaart brengen en met elkaar kijken waar verbeterpunten mogelijk zijn,” zegt Jacqueline van Oosten, Business Development Manager van de Club van 100.

Klik hier voor meer informatie over de Club van 100.

Voor meer informatie:
Greenhouse Marketeers
Smidsvuur 2
2421 MP Nieuwkoop
info@greenhousemarketeers.com
www.greenhousemarketeers.com 

Publicatiedatum: