Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe kom je tot een succesvolle bedrijfsovername op sociaal-emotioneel vlak?

Bedrijfsovernames binnen de agrarische sector zijn complexe processen met tal van aspecten, zoals identiteitsverlies, verwevenheid met privé en bedrijf, de moeilijkheid van het loslaten en de rol van niet-overnemende familieleden. Cultureel antropoloog Marjolein van Woerkom en Gerry Kouwenhoven (Greenport West-Holland, Inholland, projectleider ‘Expeditie Duurzame Bedrijfsovername’) schreven een essay over de vraag: Hoe kom je tot een succesvolle bedrijfsovername op sociaal-emotioneel vlak? Greenport West-Holland brengt het essay onder de aandacht.

Lees hier het essay.

Publicatiedatum: