Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Floral Trade Group presenteert nieuw merk voor duurzame producten Refleur

Floral Trade Group lanceert een nieuw merk waaronder het duurzame producten in de markt gaat zetten. Refleur doet dit door middel van vier verschillende elementen.

Commercieel manager Niels Slottje vertelt. "Allereerst door Re-think: waarmee we invulling geven aan onze ambitie om zoveel mogelijk kwekers van duurzaam geteelde producten aan te sluiten, zoals bijvoorbeeld Bredefleur Lelies en Tulpen van Sam. Daarnaast hebben we onder het thema Re-use verpakkingsmateriaal ontwikkeld van ons eigen bloemenafval, hier zie je zelfs de vezels van bloemen in terug! Zo gebruiken we hoezen, inrolvellen en zelfs stickers met biologisch afbreekbare lijm. Een derde element is Recycle: al onze emmers zijn gemaakt van 100% gerecycled materiaal. Als laatste geloven wij sterk in Re-Invest. Een deel van de opbrengst geven wij terug aan oplossingen die bijdragen aan een duurzame toekomst. Zo werken we samen aan het project Plastic Bricks van Unicef in Ivoorkust, hier krijgen moeders onder meer training in ondernemerschap en kunnen kinderen naar school gebouwd van gerecycled materiaal."

Voor meer informatie:
Floral Trade Group
www.floraltradegroup.com

Publicatiedatum: