Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Griffioen Wassenaar presenteert vernieuwd concept voor ‘HelloGarden’ assortiment

Het assortiment van Griffioen wordt gepresenteerd in een vernieuwd, op de consument gericht, totaalconcept. Het ‘HelloGarden’ assortiment is ingedeeld in vier thema’s; ‘Mix & Match’, ‘Bijzondere soorten’, ‘Natuurlijke kruiden’ en nieuw in 2021 ‘Wild & Inheems’. Elk thema heeft zijn eigen soorten, verhaal en kleurstelling.

De planten hebben per thema een eigen potkleur en bieden daarmee rust en helderheid op de winkelvloer. De nieuw ontworpen bijbehorende etiketten, prijskaarten, tafelbanners, prijskaarten en zeildoeken vormen samen één geheel. De consument kan zo eenvoudig zoeken op bijvoorbeeld geur, kleur of naar planten die insecten aantrekken.

Het nieuwe concept is ontworpen en geprint in samenwerking met Elburg Smit.

Voor meer informatie:
Elburg-Smit B.V.
www.elburgsmit.com

 

Griffoen Wassenaar
www.griffioenwassenaar.n
Publicatiedatum: