Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

300 man verwelkomd op online event Mprise

Dat digitale events succesvol kunnen zijn bleek op 20 mei tijdens ‘Keys to successful transformation in horticulture’, georganiseerd door Mprise Agriware. Bijna 300 geïnteresseerden vanuit diverse landen luisterden mee bij het verhaal van een handvol tuinbouworganisaties, die vertelden over hoe zij de digitale transformatie vormgeven en daar voordeel uit halen.

Van linksboven mee met de klok: William van Loenen, product manager bij Mprise Agriware, Ernst Barendregt, CFO bij Royal van Zanten, nog een keer William, en host Irene Hartkamp.

Tijdens het event deelden de drie gastsprekers uit de hortisector hun visie op digitale transformatie en de valkuilen die je daarin tegenkomt. Zo gaf Jacco Kuipers, CFO bij Ball Horticultural Company, aan dat ‘je data moet inzetten om van procesmanagement naar inzichten te gaan’. Peter Verstegen, ICT Manager bij Rijk Zwaan, vulde dit aan met ‘bevlogen mensen zorgen voor succesvolle digitale transformatie’. Vervolgens vertelde Ernst Barendregt, CFO bij Royal van Zanten dat zij het met hun ‘stap voor stap’ aanpak het transformeren simpel willen houden.

De sprekers zetten ieder in tien minuten hun visie neer en bespraken vervolgens drie stellingen. De host van het event, Irene Hartkamp, praatte de sessies aan elkaar en zorgde voor de interactie met de kijkers.

Het evenement is hier terug te kijken. Voor het vervolg kunt u zich hier aanmelden.

Publicatiedatum: