Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
21 tot 31 januari 2021

Veel animo voor tweede Thursd Online Trade Fair

Zo’n veertig gerenommeerde bedrijven presenteert zich van 21 tot 31 januari op de tweede Thursd Online Trade Fair (TOTF2021 Winter Edition).

#TOTF2021
Diverse veredelingsbedrijven, waaronder Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Deliflor, Syngenta, Roses Forever en De Ruiter, tonen hun topnoviteiten voor 2021 op de Thursd Online Trade Fair 2021 Winter Edition. Ook kwekers(groepen) zoals DecoFresh, Decorum, VG Orchids, Marjoland en Tesselaar Alstroemeria laten zich uitgebreid zien op deze online beurs, net als handelspartijen zoals Coloríginz, Farm Direct en Adomex. Verder presenteert de industrie rondom de sierteelt zich steeds meer met onder andere Pagter Innovations, Koen Pack en Van Nifterik Holland.

Arnold Wittkamp van Thursd vertelt: “Het mooie van een stand op de TOTF2021 Winter Edition is dat je online heel goed zichtbaar bent. Bedrijven met een online stand krijgen een opvallende plek op de homepagina van Thursd. Deze homepagina is onze beursvloer, waar de bezoeker een stand ‘binnenloopt’ door erop te klikken. Standhouders profileren hun bedrijf, producten en diensten in hun online stand. Hun webpagina’s blijven ook na de #TOTF2021 op Thursd zichtbaar en goed vindbaar. Daarbij bieden we opties voor extra publiciteit in onze nieuwsbrieven en op onze sociale kanalen. Ik ben blij dat ook bedrijven zoals MPS, Agra-Wool en Floweracademy meedoen, zodat het voor steeds meer mensen in de bloemenbranche interessant wordt om de #TOTF2021 Winter Edition van Thursd te bezoeken.”

Thursd is een internationaal online platform/magazine met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt.

Publicatiedatum: